tiistai 1. lokakuuta 2013

takaisin arkeen

Joo, huhhuh se oli semmonen hesan reissu. Ja Gazette oli IHANA <3 se vaa et kaikki big benit oli siin eessä ni näin va muutaman kerran vilaukselta. Siel keikal kiljuttii ja huuettiin, perkeleen ahasta, mulla oli 1 neliö cm tilaa hengittää ja siel hais hiki ja paska. Jees, tämmönen keikka. En osaa vieläkään sanoo, et oliko 150e arvonen :DD Vaik oli khy ihanaa kuulla ku laulo Suicide Cirkuksen <3 Ah!

Mutta kerronpa vähän siitä reissusta.

Perjantaina juna lähti 14.59. mulla oli iso kassi pakattuna tavaraa mut viel oli tilaa et saan ostokset mahtumaan, joita ei loppujen lopuks paljoo ollu mut kallista oli.

 Matka seura. Ah kiitos Anu, oli mahtava reissu <3
 Junalla mentiin, ja mulla oli mehua. huom. oli.
Tässä sitten minä. Tuorein kuva musta, joten nyt tiiättä millanen mörkö täällä teille kirjottelee ja jauhaa paskaa :Dd 
 Lauantai aamuna käytiin Manga Cafessa. Nomnom noi oli hyvää noi donitsit ja kaakao :33 ku sisään pääsin ni olin sillau WOW xD joo huomaa taas ku peräkylän juntit pääsee isoon kaupunkiin :'Dd
 Sori, tää on kans pakko jakaa teijjän kaa. Haluun khy joskus tuol käyä, jos se viel pystys on ku oon täysikänen :Dd
 Käytiin kans Bubble Teassa, "Bobassa". Perkele toi milky vesimeloni oli hyvää! Jos vaan helsingissä käyttä niin asematunnelista löyättä tän. nam <3
Nomnomnomnomnom ^^ 
 Tässä näin me jonotellaan. Alotettiin jonottaminen joskus 13 aikaan. Jotkut oli tullu jo 8 jonottamaan. Siel oli muuten iha kivasti venäläisiä ja saksalaisia. Varsinki venäläisiä. 
Keikasta mulla ei oo yhtään kuvaa, koska siellä ei saanut kuvata, enkä halunnu olla bädäss

 Kuva kertoo kaiken
 Sitten ostokset. alotetaan vasemmalta:
Midna cossiin siihen viittaan kangasta ja lankaa.
Sininen Mina Majikina cossia varten
violetti, valkoinen ja piilovetoketju siskon Zelda cossiin. Kuhan lomaa tulee tarpeeks niin alottelen tekemään sitä ~~
Violetti trikoo ja puuvilla jäi nyt ostamatta syynä rahapula. Mut ne katon et löyänkö tuolta Filia torista niitä kankaita,  kun nää mitkä ny ostin ni niitä ei löytynyt sieltä.
äää miks tää teksti tulee tällee pienellä D: Joo osaan taas käyttää bloggeria.
mutta, kankaat on puuvillaa, "lakanakangasta" ja makso 8,9e metri. Ja tossa on 5 metriä kangasta. Nice.


Kolme kangasmaalia, kangas tusseja, kaks purkkia hopeaa nahkamaalia ja sinisiä timantteja, jotka taitaa olla liian vaaleita Zelda cossiin, eli pitää tilata toisenvärisiä, argh. Ei ehitty kiertää sitä Hobby pointtia koska niitä helmiä ja timantteja oli PALJON. 
Ja noi kangas maalit ei ollu pahan hintasia, ku niissä on 200ml sitä väriä, oliko toi valkonen 4,95 ja noi sin ja vih 7,5e/kpl. Kärkkäseltä ku ostaa kangasmaalin ni se on semmonen pikkunen 50ml maksaa 3,9e. Ja samoten noi tussit, ne makso kappaleelta jotai 2-3e, kun taas kärkkäsellä 5,5e. Ja huom, nämä tussit on tummille JA vaaleille kankaille.

Sit ostin 20kpl pokemon figuureja yheltä Sallilta, joka opasti meijjät eurokankaalle c: Kiitos Salli <3 Samalla sain mun pikkusiskoille tuliaiset c: 

Ei nyt taaskaa liittyny mitenkää cossaamiseen, paitsi noi ostokset, jotka ihan cossi tarkotukseen ostin (paitsi pokemonit x33) 

Rähy, taas alkaa työt, ollu pari vk sairaslomalla, jotenka en hirveesti ehi tehä cossi juttuja ja kirjottaa blogia, mut teen ja kirjotan sitä mukaan kun työt antavat. Nytki tulin äsken töistä ja puhuttiin isseen kans hennevistä.

 Oikeesti, miten mä pärjään ilman isää? Hän on auttanu mua elämäs eteenpäi, oli mun tukena kun äittee ja isoveljet kävi käsiksi ja näi. Mä puhun nyt avoimesti, mä oon suunnitellu itsemurhaa täs vuojen aikana monta kertaa (mun lääkäri on ollut näistä tietoinen) mut isä ja mun pikkusiskot on antanu mulle aiheen elää. OIkeesti, jos heitä ei olis, mä en nyt kirjottas teille. tai mulle. En tiiä kenelle tätä kirjotan mut teille jotka luette tätä. 

Ja isä on mull siitä hyvä et pystyn iha naistenki asioista puhumaan, tänäänki manasin hälle ku seppälästä ei saa nii isoja tissiliivi kokoja ku mulla on. (oikeesti, perkeleen pikkutissisille tarkotettu seppälä, nyt aikeissa et tilataan H&M:ltä mulle ku siel näyttäs olevan isompiakin kokoja). Viel pitäs puhuu yhest asiast, et sen takia lääkärissä käyä (mein terkka oli iha paska, se vaa tunki raskaustestiä kouraa eikä ees tutkituttanu et mikä syy) ja jota on kestäny KAUAN. ei perkele.
Mut nyt loppu, ei teitä kiinnosta ees :DD Mut ton pätkän omistan isälle, joka on mulle oikeesti tosi rakas maailmassa <3 ja tietenkin pikkusiskot, niitäki perkeleen ikävä ku ei olla nähty about 1,5kk :c saatanan ämmä ku ei päästä niitä. noh, omapa on ongelma ku just nyt päätti ettei päästä kun muutenki hällä nyt paskaa niskassa. 

Mutta, sitten. Oon ollu tänään niin ahkera et ne mun euron kengät maalailin noil nahkamaaleil. Ois tullu varmaa tasasempi jälki jollai spraylla, mut nää oli halvimmat mitä löysin :Dd
Ihan ookoo ensimmäisiks kengiks joita itse muokkaan. Oon pukujen tekoa harrastanu jo sen 3-4 vuotta, mut ikkää en oo kenkiä, koruja, proppeja tehnyt. Se Saberin miekka oli eka proppi ja nää on mun ekat kengät. Älkää tappako mua, jos nää ei miellytä mut olen shut tyytyväinen ^^ Noihin viel pitää ne remmit tohon eteen maalata ja liimata. Jos sitte ottas kuvia niin saatta nähä mun ihkaensimmäisen kokonaan alusta loppuun tehdyn cossin. 

Mut yks vituttaa. En ostanu sitä nyöriä. Perkele. Siihen Saberin takkiin. Onha mull tuon yhtä, mut se on vähän liian paksua. Että näin. pitää siihen keksiä jotain ja kehitellä, tai sitte kehittää joku toinen kiinnitys tapa sille nyörille. 

Mutta, jos sitä nyt selailis H&M sivuja ja kattelis rintsikoita. 

Moikkaa ~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti