lauantai 5. lokakuuta 2013

Fate/stay night Saber

Noniin, sain eilen tehtyä viimestelyt loppuun mun saber cossista ja otettiin tänääb sit kuvia. Kuvissa esiinnyn minä ja meijjän koira, joka joutuu khy huomenna lähtemään.

Kuvat on ottanut Tuomo Kokkoniemi (minun isä) joten kunnia hänelle ~~

Peruukin ohtis sit vammaa, leikkasin vahingos liian lyhyeks sen, ingooratkaa ja samote ingooratkaa mun sukkahousut jotka saattaa pilkistellä :DD Ja sori, en jaksanu laittaa mtn cosplay meikkejä lärviin, sen verra kumminki panostin et otin kulmakorun pois (perkele oli vaikee saaha takas x33)

Mutta, pidemmittä puheitta, tässäpä olis teille mun Saber kuvia:








 En ny nää et onko mulla tässä silmät kii vai mitä häh mut perspektiivi oli mahtava ni halusin laittaa tän :D



Siinä nyt muutama kuva. Ja tää oli mun ensimmäine  kerta, ku otetaan kuvia mu cossista, eka vähän ahisti et mitä jos jotai random lenkkeiliöitä tulee vastaan tai jotain mut huh, ketää ei tullu :D Ja Äijä (koira) ui kuralammikossa. Huomenna mahollisesti otetaan samasta cossista lisää kuvia, jos olis vähän parempi ilma ja mulla on sit toinen karvanen kaveri mukana, mut huomenna näättä kuka ;)

Ah, tätä cossia oli aivan ihana tehä <3 ainoostaa meinas olla ongelmaa ton kaulahommelin kanssa. Olen tyytyväinen tähän :)

Mutta, nyt en oo vähään aikaan mitään cossi juttuja ehtiny tekemään, koska lomitus </3 Tää ois pitänyt olla vapaata mut kummasti eilen taas Juha "joo totanoin niin. Onko teillä huominen millanen? semmosta vaan et illalla pitäs päästä raveihin ja lomittajaa ei ole". Perkele.

Ei auta valittaa, jollaki pitää mun harrastus rahottaa :D (hei, se rimmaa x33 lol)



Tossa välissä kävin töissä, ja arvatkaa mitä Juha sano? "joo totanoin niin. Onko teillä huominen millanen? semmosta vaan et mulla on maha kipeänä ja tarvihtis lomittajaa" joo ei, mä suostun tekeen vaan 5pv viikossa maksimissaan töitä, jos ei oo mikään pakko. perkele :D ¨

Timantit on ikuisiaaaa-a-aaa. EI JUMALAUTA. Soi yle x:llä koko ajan ku meen töihin, tuun töistä, meen kauppaan, tuun kaupasta.... Mulla oli vähän tällänen olo:



Mutta, nyt alkais olemaan sen verran pimeetä et mentäs ottaan lisää cossi kuvia, lisään ne tähän samaan postaukseen ni ei tuu montaa eri postausta. Mutta nyt kuvaamaan ---->



Noni, nyt tuli kuvia otettua. Ja koska oon ni perkeleen onneton kuvanmuokkausohjelmien kanssa, niin laitan ne muokkaamattomina. Ja kamera ei tykännykkää pimeestä. Perkele. noh, tossa nyt jotai kuvia~~

 perkele et toi peruukki vammaa. 
 Äijä tyylii "hv"
musta koira ni ei näy kuvassa, mut tää oli kuitenki pakko tänne laittaa (ainut onnistunu kuva ilman salamaa)


Noni, jokoha siin ois tarpeeks kuvia. En tiiä jaksaako huomenna ees mennä ottaan kuvia ku nyt tuli aika paljo noit kuvia otettua ja huomisen meinasin pyhittää ompelulle (ei tarvi töihi mennä, hommas lomittajan muualta) 

Hmm, Milla ei vieläkään oo sen mittoja antanu, et pääsisin alkaa tekee sitä Zelda cossia... Taijjan sit huomisen tehä sitä mun Midnaa (siin se viitta ja hame on kesken, maalata pitäs). 

Tässä nyt hyppään välillä aiheesta toiseen, mut tänään tuli ostettua työkalupakki mun ompelu värkeille x33 Ja pitäs kaks harjanvartta ostaa sitä Mina Majikinan jouskaria varten. Sit jostai askartelu liikkeestä vissii saa jotain ohkasia pikku keppejä et sais tehtyä ne nuolet? Mut se ei oo ajankohtasta, et teen nyt tän kuukauen näit zelda ja midna cosseja et saisin ne marraskuun Chibiconiin. Nyt khy rupee tuntuu etten millää saa valmiiks niitä sinne. 

Vois khy ens yön alotella tekeen niitä cossi juttuja, ni ei oo ni hirveesti tekemistä huomiselle, se vaa et unet jää lyhyselle, mut oon khy nukkunu viimese kk sen 12h yös ni enköhän ny joua nukkuu vaa sen 2h :'Dd

Mutta, jos tässä nyt ois tekstiä tarpeeks tälle päivälle. Ja jos jotku ei tajunnu, kirjottelen näit tekstejä pitkin päivää ja sitte illalla julkasen ku asiat loppuu. 

Noni, nyt turpa kiinni ja moro ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti