torstai 26. syyskuuta 2013

Huomenna Hesaan ~~

Ei tää oikeesti voi olla totta. Mä lähen huomenna Helsinkii. NIPISTÄKÄÄ MUA. Perkele. Gazettea kahtomaan. Sori, taas kirjotan mun elämästä mutta älkää tappako ja tehkö must jauhelihaa. JAU-JAU-JAUHELIHAA. Tuli mielee yks kuva netissä :'Dd Mutta niin. Tänään oon istunu melke koko päivän koneella ja tutkinu ja laittanu ylös osoitteet yms ja piirsin jopa kartan mulle xDd siis et tiiän misä nää kaikki Punanaamiot ja Sinellit ja Eurokankaat. Eurokankaassa on PAKKO käyä. Et saan ne kankaat ostettua Millan Zelda cossia varten. Toivottavasti mää löyän ne kaikki :'Dd

Tarkotus ois kierrellä lauantaina siel keskustassa, ja sit jos kävis vähän kauempana Ippaissa ja Lucassa (kehuttiin mulle facebookissa). Perjantaina ei vissii keretä, kun 450km matka ja klo 3 lähtö. Hmm, ei taijjeta keretä kiertää kylällä. Ja sitte, tarkotus olis kans käyä jossai japsi/aasialais ravintolassa syömässä. Mun lompakko huutaa tuskissaan :'Dd Joo, jos vaan käyttäsin alle 100e... Ei viitti kaikkia käyttää, kun pitäs ens viikko elää näil mitä mulla nyt on, ellei sitte mulle makseta palkka tässä kohta puoliin.

Jumalauta, tässä alkaa pikku hiljaa jännittää :oo Pittää viel laukku siivota ja lompakosta kuitit ottaa pois, ni mahtuu uuet tilalle xD

Vittu. Mun pitäs tehä viel ostoslista, mitä kaikkee mun pitäs ostaa. Voisin sitä kirjotella tässä samalla kun jauhan paskaa tässä.




Perskele, unohin kokonaan et mulla on täällä juttu kesken :'Dd Mutta niin, ostoslistakin on nyt kirjotettu.

Tää on sit viimenen postaus nyt viikkoon, seuraavan kerran tuun ehk tiistaina kertomaan mun ostoksista jne, en enempää varmaan kerro et ei tän cossi blogi mee lifestyle blogiksi.

Mutta, nyt kattoon telkkua vähän aikaa ja sit nukkumaan.

Heippa ja öitä ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti