maanantai 21. lokakuuta 2013

Hengissä ollaan!

Joo, en oo töiden takia ehtiny tänne kirjotella mitään. Noh, tänään viimeinen työpäivä <3 Sit alkaa hirvee rehkiminen cossien kanssa... En oo siis nyt kahteen viikkoon tehny mitään, ko oon ni perkeleen väsyny töiden jälkee, et ei vaa jaksa :D Noh, huomenna aamulla koittaa herätä 9 aikaa et pääsee alotteleen.

Jumalauta toi viitta alkaa oleen pölynen ja kissan karvanen ku 2vk maannu keskellä lattiaa.... Ja pitäs alottaa se Zelda cossi x__x ei perkele, joudun sit tekee niit varmaa 1-3h yöunilla.

En kuitenkaan ihan toimettomana oo lahnaillu täällä, et oon kahtonu SOA:ta eli Sword art onlinea ja Kirito on IHANA <3 grr siitä mun fantasiat alkaa, eiku... Joo unohtakaa :'DD

(klikatkaa kuvia ni pitäs näkyä isompina) valikoin ny pari tuohon, en viittiny kaikkia niit latella tuohon :'DD
ja nyt mennään jaksossa 13 (kahtoin eilen 8 jaksoa, sitä edellisenä 1, ja tänään loput 4 ja lisää tuun kahtomaan)
Höhhöh, täällä yks teini tyttö kateellinen Asunalle x33

anteeksi paskat rajaukset, oon laiska
AAWS! Niin söpöä ~(>3<)~ 


Ilmeeni, kun tajusin etten oo viel tilannu mun Midna peruukkia ja coniin on vähä pääl 2vk. Ei kait auta ku huomenna kun(jos) palkka tulee ni heti pistää tilaukseen ja toivoa parasta.

Mut juu, ei mulla oikeestaa mitää järkevää asiaa etes ollu, halusin vain ilmottaa et hengissä oon :'Dd

Ja loppuun vielä: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti