keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Kaapista Narniaan... Eiku

Joo, mä olin tänään ahkera tyttö, ja siivosin tien mun cossi kaapille! (uusimmat cossit on lojuneet mun sängyllä) Siis, siinä kaapin edessä oli päälle metriä korkia läjä kirppis kamppeita, jotka pitäs taas tunkee kirpparille. Minäpä pistin ne pahvilaatikoihin ja sängyn alle! (pois silmistä, pois mielestä!)

Samalla siinä sitte tongin mun cosseja yms muita kamppeita ja hirveesti oli kesken eräsiä! Ei huhhuh. Ja ne kesken eräset on joltain 2010 vuojelta, jolloin oli maan paskin ompelia ni en kehtaa noita enää rueta tekeen :D Mut kehtaan kuitenki laittaa tänne niistä kuvia...

Eli kuten paljastin, laitan kuvia tänne mun cosseista mitä mun kaapista löyty (ja seassa on muutaki mun tekemiä vaatteita(eikä siin oo etes kaikki mun tekemät)

Tältä siis mun kaappi näyttää. 

Ja sain raavittua viel sitä maalia sielt purkista et sain tehtyä vähä lisää tätä! Jees!  tost enää puuttus pari kohtaa, ni voilah, minun Midna on valmis!
Eiku hetkonen. Mun pitää tehä ne ihme kuviot Midnan käsis ja jalas... perkele. 
Niin, tää ei oo ehtiny etes kaappiin mennä, mut laitoimpa silti kuvaa tänne
 ja tältä näyttää Zelda. Jumalauta noi hanskat! tein ne ni miljoona pikku reikää sauman kohdalla, ompele uusiks, käännä oikein päin, laita käteen, huomaa taas uus reikä, käännä nurin päin, ompele käännä oikein päin, laita käteen, huomaa taas uus reikä, käännä nurin päin....
ei saatana. Ja Hobby pointin paketti odottaa postissa, mutta rahaa saan vasta huomenna/ylihuomenna et pystyn hakeen sen sieltä. Sit saan ton viirijuttupaskan valmiiks! jee! 
 Siin sitte loppu Midnasta. Hame ja toi ihme puku. Jumaliste ku rupesin miettii et mitkä kengät mä laitan tän kanssa D: saadana. 
Löysin mun kauan aikaa sitte kesken jääneen Edward Elricin takin! Tongin mun laatikot et löysin mustaa kangasmaalia et maalaan tän ja teen sen viillon tuohon alas ni seki ois valmis. En tiiä, tuunko tekeen koko cossia, mut aattelin et iha normi käyttöön vois tän takin ottaa. Mikä sen kieltää?
Kesken eräinen Akatsuki kaapu. Joka meinaa olla pieni. Jees. Vaik aluks mä tein vähä pienemmän mitä sen mun ensimmäisen (kuvaa jossain tuolla alla)  ni tästä tuli vägä liianki pieni :D
Shugo Charasta Amu cossi, kesken eräinen (puuttuu ne säärystimet) tää on kaappi cossi. En tiiä tuunko koskaan cossaamaan (sama kohtalo muilla kesken eräsillä)

Kesken eränen Tenten (Naruto) Tää on mun ihka ensimmäinen alotettu cossi (mut koskaan en oo saanu valmiiks, enkä khy rupee tota ees tekemään) Enkä ole etes tyytyväinen :D

Akatsuki kaapu. Tää on iha kepu :D Hyi olokoon, ruma ku perkele. ja iso. Saatanan teltta :D

Ku tungin tota akatsuki kaapua takas kaappii ni tapahtu äksidenttiä.

Lady Ciel cossi. Tätä en siis ole itse tehnyt. Piti kuitenki ostaa ko en kehannu ekaan coniin mennä omalla cossilla D: 
Tää ei oo cossi, enkä oo etes ite tehny mut menkööt ny täs samalla. Tommonen paita hame systeemi juttu
Mun Saber cossi. Onko ensimmäinen cossi, jonka oon tehny tääl mein uues asunnos? mahtaapi olla. Ja ensimmäinen cossi johon oon iha kympilla paneutunut ~~
Täs on sitte 3 kesken erästä cossia. Hinata, Temari ja Gaara. Hinatan hupparin on mun pikkusisko tehnyt, mun pitäs vähä muokkailla sitä jne et siit tulis hyvä.
Temarin mekko, en oo koskaa saanu aikaseks tehtyy sitä loppuun (mull on helvetisti kesken eräsiä cosseja) Mut nyt tää ois tarkotus käyttää sitte mun Mikoto cossiin ~~ 
Gaaran housut, tää oli kaappicossina tehty Manga kerhoon cosplay kerralle, joka meni khy hevon persettä. 
 Mina Majikina cossi. Ei siitä kauaa oo ku tän tein ~~ Olen tyytyväinen tähän cossiin, joskus teen ne rintsikat paremmin ~~
 Nyt nää loput (paitsi yhet kengä) ei oo cosseja, mut muuten mun tekemiä.
Nää mä tein tän vuojen alussa mun pikkusiskoille ~~ (siis niille kahdelle nuorimmaiselle) 
 Tän tein itelle (tuo hämää toi musta kauluspaita tuon takana) mustaturkoosin mekon ~~ Tän tein muistaakseni seiska tai kasiluokalla joulujuhliin, käsityön tunneilla. 
 Tän tein viime lukuvuonna koulussa, iha nätti siitä tuli mut mä en tykkää käyttää tota :D tuli vyötäröstä liian tiukka. 
 En oo ite tehny, mut koristellu ainaki; mun nahkatakki <3 Aitoa nahkaa, ah arvatkaa kui ihanaa oli tökkiä neulalla reijjät ja tunkee sit noi niiti siihe? Siit khy puuttuu muutama niitti, enkä oo saanu laitettua uusia (noita isompia mull ei oo enempää) 
 Takas cosseihin, mun Saber kengät. Aika keput noi remmi jutut mut iha sama :D Mun ekat muokkaamat kengät, annattahan anteeksi? kiitos
 Sit mun vauvvat <3 Demonia Swing 815 <3 Nää ollu mulla käytössä nyt melkein vuojen ja nää on vaa nii ihanat <3 en haluu näitä myyä tai vaihtaa, turha kinuta :p 
Sit mun heräteostokset. Nää oli nätit ja makso muistaakseni 7e kirpparilla, piti ostaa :'D En khy tiiä millo tuun näitä käyttää mut kai joskus? teen semmosen kivan pinkimustapitsimekon/hameen ni sen kanssa sit käyttää näitä ~~

Kuten jotkut ovat huomanneet, tyrkkään kuvia aika perkeleesti, mut en hirveesti kirjota, anteeksi siitä.

Mutta nyt näittä mun cossikaapin sisällön ~~ Mut kertokaa, mihi mä tungen noi kesken eräset, joita en jaksa enää tehä?? En viitti roskiinkaa heittää, ko kankaat maksaa D: Jos jota kuta kiinnostaa noi kesken eräset ni pistää vaa viestiä ni ne joutaa khy meneen, mut ei roskiin D: 

Mut niin, empä tälle illalle jaksa enempää kirjotella. Joten se olis ötyä ja niin pois päin näin ~~ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti