maanantai 28. lokakuuta 2013

Sekalaista cosplay paskaa ja niin edelleen

Joo, jokoha taas ois aika kirjottaa tänne. Oon ollu ny viikon lomalla ja koko, siis ihan KOKO viikon tein cosseja. Joka päivälle tein jotain.

Aloitetaan vaikka mun Midnasta. En oo siit hirveesti edistyny, melken kokonaan oon saanu maalattua sen viitan, mut kunnes maali loppu! DYNDYNDYYYY No ei auta ei, ja mun Hobby point tilauski on jo tulossa. Nice. Pitää sit noita paskoja käyttää mitä mulla on tuolla kaapin kätköissä (yhyy, tykkään Hobbyn EMO kankaanpaino väreistä :'( )


 Siinä lepää mun Midna viitta. Perhana ku se maali loppu >__< Ja jos joku miettii, mitä toi rasia tuol mun laukust pilkistää, ni se on viiksi laastari rasia :D ja Pikachu on jäähyllä. Toi näyttää nyt tosi siistiltä, mut näkisittäpä sen livenä... Aivan kamala.

Ja Zelda on kans edistynyt. Tein sen ihme viirijuttupaskan ni pitkälle ku mun maaleilla pysty (loput maalit on tulossa helsingistä) Ja kyllä, käytän vaneria maalaus alustana, koskatuo maali menee ohkaseta (ja vähä paksummastaki) kankaasta läpi, ni se maali tarttuu paperiin ni siit jää ikävät jälet, nimimerkillä; paperin palasia Midnan hameessa. Ja jossain vaiheesta mä jonku aseen tuosta vanerista teen, valmiiks pohjamaalattu xDD


Mekkoki on melkein valmis, se vain että mun kultanen tussi kuoli. Nyt pitää vain toivoa et tää sopii mun siskolle :DD Muute tulee rumia sanoja jos ei sovikkaan.. Perkele.


Cossauksesta toisaalle, kävin tässä yks päivä kirpparit kiertää ja siin on mun ostokset. Noi oikeel yläkulman on tarkotettu ReTén näytelmiin tarkotettu. Ja Nokia Lumia. Perkele olin aika rahaton tän reissun jälkeen :D Ja syytän siitä Lumiaa. Noh, iha hyvä puhelin, vaik oon käyttäny sitä nyt jotain kolme-neljä päivää. Ja Muumipappa <3 sitä en voinu jättää sinne kirpparille ku löysin ton :c Ja toi ruutujuttu on korsetti toppi, siitä kuvaa myöhemmin. 

Ja teitä kaikkia kinosti vitusti mun ostokset? Juu, vähän nii arvelinkin.

Ja huomasin just, et nykyään, ku ostan uuen lanka rullan, se katoaa ku pieru saharaan. Ei perkele, toi lankarulla tossa kuvassaki ehti jo kadota. Ja niin kävi mun kultaselle langalle, joka oli tarkotettu mun Saber cossiin. Pitäs vissii siivota mun huone tai jotain? hyvä et mahtuu kääntymään siellä :'DD Kirppiskamatki vie tilaa kokonaisen nurkan. Pitäs vissii jossai vaihees taas vuokrata kirppis pöytä ja laittaa myyntiin. 


Mun kaveri siis pyys mua tekemään hälle kaavat hänen Ciel cossiin siihen helmaseen, joten tein itselle samoista kaavoista (toki suurensin niitä, oon ainaki 2x isompi mitä se mun kaveri) Ja tässä hiukan kuvia siitä: 



Eka siis leikkasin kaksi 145cm pituista suikaletta siitä mun tyllistä, yhdistin ne omelemalla ja ompelin sitten ruttuun tuon.

 Iha niiku kukaa ei tietäs miltä rypytys näyttää? no tässä kuitenkin kuvaa.

 Tähän isoimpaan palaseen meni tylliä 3mx10cm. Ja ku ne palaet oli eri kokoset ni niihin pienempiin meni sitte vähempi, mut siihe toisiks isoimpaan palaan mun piti kuitenki tehä taas se liitos juttu. Ja eikö ookki nätit räpylät?


Muokaten hiukan kaavoja, tein semmosen vyösysteemin siihen, et se ois mun tyylinen ja pysyis päällä. Ja minun cossaaja tyyliin, se on siis kiinni vetoketjulla, joka on tossa reunassa (toisella puolella)

Ja samassa kuvaa siitä topista ~~
 Edestä 

 Takaa



Sitten, lisää vielä mitä oon tehny viime viikon: 

Tein mun Mina cossin sitte tässä välissä, kun en voinut edetä Legend of Zelda cosseja, koska kamat on postissa. Sorry, kuvaa en kehtaa laittaa, ko se näyttää liikaa mun läskejä, mut laitan sitten jossain vaiheessa ku kehtaan. 

No ok. minä laitan. Ingooratkaa sit mun ihrat jookos?


Sorry ihmiset, en jaksanu ottaa leggareita ja sukkia poisa cx Ja rehellisesti, nää "rintsikat" on paljo paremmat mitä mun kaikki rintsikat yhteesä. Noh, se vaa et tulee helposti niska kipeeks (ni khy tulee niil normi rintsikoillaki, syytän siitä mun isoja jumbo jettejä)


Tein sitte tavallaa "ylimääräsenä" mun Minalle talviviitan, ko suunnittelin et sitte ku on lunta maassa ni kävisin photoshoottaamassa tuolla pihalla ~~ Mut tarkotus ois ottaa tää matkaan johonkin kesän coniin (ompahan aikaa laihduttaa, eri asia käytänkö tätä aikaa hyväks)

Yhhyh, tästä tuli vähä liian lyhyt, mut en viittiny hirveesti käyttää tota kangasta koska pikkusiskon kangas (ja maksan hälle sen koko kankaan hinnan ko käytin samaa kangasta Midnaan, ja loput kankaat mitä tosta jäi ni annan takas siskolle) 

Btw, siskolla on vitusti kangas metrejä meillä .__. semmonen shut iso kangaskassi ja vähä päälle. No, ei siinä mittään muuta, mut minä saatan hiukan himoita niitä, ko jotkut, kuten tämä valkoinen, o semmosia joita tarviin :'DD Mutta ei saa ei saa ne on siskon hyi hyi. Tästä valkosestaki maksoin puolet ku ostettiin tätä (kirpparilta löyettii, ja tätä oli varmaa se 6metriä, sisko ite käytti about 3metriä tätä)

Ah, Filia tori, ihana kangas kirppis <3 (siis oikeesti se on joku lähetystyön kirppis, mut siel on shut paljon kankaita ni käyn aina ensin siellä, enne ku meen kangaskauppaan. pitäs taas käyä siel ku palkka tulee)

(määpä taas käytän paljon sulkuja) 

Mutta niin. Nytpähä tuli paljon asiaa ku ei oo viikkoon kirjottanu mitään :'Dd Mutta nojaa, oon laiska enkä jaksa tunkee näit eri postauksiin. 

Mutta siinäpä tais olla nyt kaikki. 

Miriimi kiittää ja kuittaa, ja mukavaa koulun alkua niille, joilla nyt syysloma loppu ~~ 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti