keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Uh uh ah ah Link and zeldaaa ~(^3^)~

Joo toi otsikko (Y) Joskus pikkusiskon kaa tuli toi keksittyä :'DD (ja toi kuuluu lausua laulamalla)

ASIAAN!

Olin ahkera tyttö ja alkoin aikaste aamulla tekemään mun cossia <3
^
^
^
joo nii perkele vissii. Heräs 9 aikaa aamust ja rupes takas nukkumaan, ja nous vasta puol 1 ylös, laski persee tuolille ja lagas sen kolme tuntia ja sit alko maalaan niit kuvioita siihe midnaan. Perkeleen kusettaja

joo unohtakaa toi. Siis niin, maalasin mun Midnaa jonki aikaa, kunnes meni hermot. Nostin sen kuivumaan mun sängylle ja alkoin tekeen sitte Zeldaa ~~

Zeldan sain melkein valmiiksi (aikaa käytin n. 3h) mutta siitä violetista topista puuttuu se vetoketju. Ja siis, tein vain sen mekon ja topin. Ja mä niin VIHAAN olkaimellisia mekkoja. Inhottava tehä. Kunnen keksin helpon tavan tehä ne olkaimet, ah <3

Mutta, pistetäämpäs kuvia kehiin et millanen se nyt on:

 
Näyttää aika vammaselle mun päällä, ko tää on vähän iso mulle

 mekko on valkosella piilovetoketjulla kiinni, toppiin en oo vielä kiinnitystä ees ostanut.

Tuostahan tuli ihan ok näkönen c: enää se ihme viiri juttu ja olkapanssarit ni sitte oon oman hommani tästä tehnyt ~~

Tadaaaaa ~~ 

Juups, tämmöstä oon tänään saanu aikaseks. Ja aloitin tänään teatterissa .__. hui. Ja sitte, nyt mulla on tiedossa mihin meen opiskeleen ~~ Hihii, Ilmajoen teatteripuvustukseen :33 Jee! toivottavasti pisteet riittää ja kokeessa pärjään ~~~

Ja lisää cossi juttuja ~~ Lupauduin tekemään mun kaverille sen Ciel cossiin helmaan kaavat ~~ 


Joo, mulla on oma ja siskon cossit kesken ja otetaampa sitte vähän kolmattaki siihe ~~ Noh, ei toi ny niin vaikeelta näytä, et enköhän saa parissa päivässä tohon kaavat tehtyä (teen ittelle pari prototyyppiä tosta helmasesta et siit tulee semmonen ko pitääkin ~~) ¨

 mä en sitte osaa olla irti käsityöstä. Mutta, jos sitä pikkusen tekis suunnitelmaa siihe helmaan niit kaavoja ja kävis nukkumassa vähän. Eli siis, hyvät yöt ~~<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti