torstai 7. marraskuuta 2013

,muuten vaan lahnailua

Mulla ruennu harveneen nää postaukset? ei kait :oo oonkohan niin kiireinen nainen etten ehi yksinkertaisesti kirjottteleen? Who knows

Niin, mie en oo voinu ny oikeestaa tehä mitään noitte cossien eteen, koska ei oo ollu tarvikkeita tai mulla menny hermot. Noh, eikait tossa  muuta, sain oman cossin valmiiks aikalailla, mut sitte Zelda. ARGH! jumalauta inhoon tehä massasta jtn, ku rupesin tekeen niit korujuttu paskoja. ja khyllä, ne OLI PASKOJA. Perkele. Miljoonina palasina nyt tuolla mun lattialla sanomalehen päällä ne korujuttu paskat.

En ihan toimettomana kuitenkaan oo ollu, tein mun pienimmille siskoille Naapurini Totorosta Mei ja Satsuki cossi asut. Niistä khy molemmista puuttuu napit, mut jossain vaiheessa ne ompelen (ennen ens viikon perjantaita)


Ja arvatkaa rakkaat hanipuppelit mitä? Midnan ja Zeldan peruukit EI oo tulleet! Jumalauta ja me tarvitaan niit 2 päivän päästä. Perkele. Rupee koht näyttää et pitää vaihtaa cossattavaa. Milla ainakin meinas et hä cossaa toista Zeldaa. Mitähän mää sit cossaan? ku meinaan lainata mun Saber wigua mun kaverille ko hänenkää peruukki ei oo viel tullu. Jumalauta Ebay, miksi!! Ei oo ees sähköpostiin tullu viestiä et ne ois postitettu, ja tilasin ne about 2vk sitte .__. Ja yleensä kiina/japani tilaukset tulleet viikossa. MIKSI NYT.

Noh, ei auta ku toivoa ja ootella.

Jotain sitten ei-cossaukseen liittyvää:

tein mun ja isän teatteri puvut! Jouluevankeliumiin tein mulle paimenen puvun ja isälle kuninkaan(viisastietäjä) ja sitte tonttunäytelmään mun tonttu puvun c: laittelen niistä sitte kuvia jossain vaiheessa ~~ Viel pitäs miettiä et mitkä kengät mä laitan siihe tonttunäytelmään. Ehk ne mun Demonian Swingit? Tai sitte noi uudet jotka hain postista paripäivää sitten (semmoset valkeet paksu pohjalliset myöskin) ja saatana ku ne on japanista alkujaan ostettu ni siin on se pohkeen kohta ni kaponen et ei mulla mee ne remmit kii D: seku oon tämmönen läski.

Mut ei herra isä ku menin hakeen sitä mun kenkäpakettia postista! Halppiksen pihassa (Halppikses o mein posti) ni siin oli mopoauto jengiä jotka oli mun kaa samalla riparilla, ni jumalauta ne kahto ku meen siit ohi iso siideri laatikon kaa (tämä myyjä oli paketoinu ne siihen). Mikässiinä, minähän näytänki aika juopolta c:

Ja meijjän kissanpenikoilla on kenkäfetissi


Kuvaa en oo viel saanu ku ovat järsineet myöskin niitä uusia valkosia ja mun swingejä.

Mutta. Yhä jää arvoitukseksi, ketä mä cossaan? Ko tosiaan, toiselle Millalle lupasin lainaan mun Saber peruukin ni mull ei oo sit oikeestaa mitää cossia, mihi mull ois peruukit ja kaikki D: paitsi, lady ciel, mut mull ei oo binderiä ja mä sain traumoja edelliseltä teippausbindisysteemistä. Ja sit mielellään haluisin nyt cossia Midnaa ko oon ostanu siihen meikit ja kaikki :c Tai, onha mulla Mina, mut toi peruukki on aika paska (toi oli tarkotettu teurastettavaks siihe oikeeseen peruukkiin Minalle) mut saa nähä mitä teen. En khy mielellää haluis läskejä esitellä siellä, et toivon vaa et ne peruukit nyt tulis D: Tai tulis kunnon lumipyry huomenna ni ois nätti talvi sää JOS mä laitan sen Minan. Mut en haluu esitellä mun läskejä D: No sen näkee sitte.

Mutta en sit tiiä enempää mistä kirjottelis. Onha tossaki ny jotain.

Mutta eipäti enempiä, hyviä illan jatkoja ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti