lauantai 21. syyskuuta 2013

Cosplay projekti: Midna, Legend of Zelda: Twilight Princess

Noniin. Tuo mun äänestys juttu tais olla tällä hetkellä turha (mutta teen nyt seuraavaan sit sen mukaan) kun pikkusiskoni Milla sanoi aikovasa mennä kaverinsa Kimin kanssa Chibiconiin Zelda ja Link cosseissa, niin aattelin, miks olla ernu ku voin mennä samaan porukkaan? Joten, päätin tehä Midnan ihmishahmona. Kankaat ovat kangaskaapin perukoilta, jotain kirppiskankaita. Koska Chibicon on marraskuussa, niin tein vähän paksummasta kankaasta tän.

 Hyvässä mallissa jo tuo. Ja kyllä, nyt näättä millanen pullero mä oon.
Suunnitelma piirros.

Oon tämän päivän tehnyt tätä, kun aattelin et pakko tehä enne ku marraskuu saapuu... Noh, ihonmyötänen puku on melkein valmis, puuttuu enää vetoketju ja kaula-aukko jne. Meinas mennä hermot ku ompelin taka osan ihan päi persettä. Ja telkus nyt näkyy buenon mainos ja mun tekee mieli sitä :DD Joo, huomenna kauppaan...

Mut takas cossaamiseen. Tein tänään myös Saberin cossin melkein loppuun, pitää oottaa maanantaille/tiistaille että napit tulee postissa niin saan tehtyä sen kokonaan loppuun. Miekkakin on hyvässä mallissa. Miekasta puuttuu enää ne siniset koristelut ja pitää oottaa maanantaihin että pääsen kauppaan.

Mutta tällästä tällä kertaa. Pitäs joku päivä pyhittää kokonaan tän blogin ulkoasun muokkaamiseen.
Mutta nyt kiitän ja kuittaan. Moikka ~<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti