perjantai 20. syyskuuta 2013

Cosplay suunnitelmia ~~

Tässä pitäisi alkaa jo suunnittelemaan seuraavaa cossia, että mitä teen. Mielessä olis Samurai Showdowsta tuttu Mina Majikina (Samurai Showdow oli mun lempi lapsuuden peli) Mut sitte tulee se ongelma, et mullakin tätä tavaraa mahan ympärillä on, niin en tiiä, kehtaanko mä sitte tossa cossissa kulkee missään. Oon pitkään halunnu tota cossia, mut aikasemmin luulin et oon tukeva (oikeesti perkeleen laiha) mut nyt sit ku oikeesti oon, niin en sitte varmana kehtaa. Noh, jos sen pistäs korvan taakse.


Toinen vaihtoehto vois olla Street Fighterista Chun Li. Sen saattasin ehkä voisinki tehä, mut sitten noi keltaset/kultaset yksityiskohda... Argh! Oon tämmösis ihan aloittelia, et en tommosia osaa oikein tehdä, ei varmaan auta ku yrittää... Mikäli siis pädyn tähän.

Myöskin Samurai Shodowsta, Nakoruru olis mielessä, ollut myöskin jo pitkän aikaa, mutta en tiiä.... En ees tiiä, löytyykö mun kangasvarastosta tähän kangasta. (Koitan mun kangasvarastoa pienentää, tullu joskus osteltua et teen sen ja sen cossin mut ne ei ookkaa koskaa toteutuneet) Tää on ollu mun lempi hahmo myöskin. Mutta en tiiä...



Olikohan siinä kaikki mun ehdotukset... Varmaan, ei ainakaan tule mieleen. 

Tai hetkonen! Yks vielä! 

Ayane Dead or Alivesta. Toinen ois ollut Kasumi, mutta siinä sama homma kuin Mina Majikinassa, eli en kehtaa :D Kun tossa on toi alaosa... Niin. Maybe you get it. Mut, voinhan mä tehä ne, eri asia, cossinko niitä :D Mut siin menee sitte turhaa kangasta, jos en aijjo ees cossia niitä. Ayaneen multa löytys aikalailla kankaat, ainakin muistelisin että pitäisi löytyä. Tissien kohalta, passaisin aika hyvin Kasumiin, haha xD


     



Hmm jokohan nyt olis kaikki... Ja kyllä, kuten huomaatte, nämä hahmot on kaikki kaksintaistelupeleistä. En oo kovin hirvee peli-ihminen mut tykkään tämmösiä pelejä pelata. En tiiä mistä johtuu, mut oon iha pienestä pelannu näitä. Nyt on ollu kolmen vuojen tauko, kun porukoille tuli ero ja muutin isän luo niin ei ole ollut mitään pelikonetta kun semmoseen ei oo ollu varaa.

 Nyt ku oon töissä kulkenu, ni issee on puhunu et jos meillekki joku semmonen ostettas, Wii tai jotain. Mut taijjan ehottaa et pleikka 3, ku se on tullu tutuksi (vaikken kunnol vieläkään osaa käyttää sitä) kun asuin kuukauen pari asuin Mirolla ja oon heil käyny monesti ja sillä ollaan leffoi katottu, oon jopa pelannukki muutaman kerran :D 

Joo, oon aika huono kirjottaan blogeja, ei tuu semmosia pitkiä kappaleita ja pitkää tekstiä, elkää taas tappako mua, thnx. Mutta, aika mennä terapiaan. Moro ~~ 

ps. äänestäkää et ketä cossaan joko tähän kommaamalla tai facebuukissa. (linkkaan tän sinne)


2 kommenttia:

  1. Oot mun sankari jos cossaat ayanea, yks mun lemppari pelihahmoist!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ayane on myöskin mun lemppari siin pelissä, sen cossin aijjon khy tehä, mut sitte en tiiä et teenkö nyt vai joskus toiste, kun näitä mun ehotuksia on aivan liian monta :DD Mutta voin luvata että joskus voit nähä mut cossaavan Ayanea! :)

      Poista