torstai 19. syyskuuta 2013

Hellou human!

Joo mä niin osaan käyttää tätä bloggeria :DD Tää on toinen ku mä nyt tätä alkoin nyt väsään mut tuli teknisiä ongelmia ni ei auta ku poistaa sivu ja alottaa alusta.

Sori, en jaksa kaikkea taas kirjottaa, rupes siihe malliin vituttaa :Dd

Eli mennään suoraan asian ytimeen eli cossaamiseen. Tällä hetkellä oon tekemässä täällä omassa kotikolossani Fate/stay nightista tutun Saberin cossia. Puku on aikalailla valmis, puuttuu enää pari yksityis kohtaa, ja vajan puolella miekka on tuloillaan. Saa nähä, onnistuuko mun elämäni ensimmäinen proppi :Dd Heetkonen, ei oo muute eka. Tein sillo joskus pari vuotta sitte Naruton Kunain. Mut perkele, mä suunnittelin sen, isä sen teki .__. UGH enivei. Pelottaa kuviosahalla värkätä ku kahtonu hirveesti kauhuleffoja jne niin yäk :Dd

Heeei muuten, jos joku teistä oli Kokkolan Kokkoconissa tuolloin elokuussa, mielelläni haluaisin kuvia cossistani, koska minä onneton en muistanu ottaa ainuttakaa kuvaa D: Pikkusiskon cossista tuli otettua kuva, mtuta eipä omasta. Kyseessä siis Kurohitsujista lady Ciel ~~

Huh perkelettä, tuo kokkocon oli elämäni ensimmäinen con, pikkusen jännitti mennä sinne :Dd tarkotus oli nyt mennä Tracon 8:n mutta rahatilanne oli toista mieltä, kun piti säästää rahaa Gazetten keikalle, joka on kuun lopussa.

Lyhyestä virsi kaunis, en jaksa yhtä pitkää romaania kirjoittaa kuin aikasemmin kirjotin, jossa jokin meni pieleen :D  Joo ja mä tässä taas raiskaan hymiöitä. "Tässä näin me tuijjotellaan toisia silmiin" xDD Ei akwardempaan aikaan tullu toi mieleen sillo joskus yhen henkilön kaa ku oltiin :'DD

Niin ja joille ei selvenny, bloggaan nyt mun cossi elämästä. :)

Jospa siinä olisi kaikki...

Tai ei vielä! Kattokaa tää viel:


Noniin. Nyt nukkumaan. öitä rakkaat hani bubuset ~<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti