sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Tulevat cossit

Joo, tuntuu et kirjotan varmaa joka päivä tänne, mut ku tuntuu et on asiaa ni mä sit kirjotan ne heti, eikä myöhemmin :Dd

Mutta niin, meinasin et teen tämmösen tulevat cossit aiheen, et listaan mitä cosseja alkaisin tehä sitten Midnan jälkeen. Ja äänestyksen voitti Ayane, eli se tulee oleva seuraava, mutta sitä seuraavia vois alkaa jo suunnitella, kun aattelin ens vuonna käyä ainakin 5 conissa (joo, saanha mä yrittää mut kuitenkin :Dd)

Eli alotetaan listaus:
1. Dead or alive - ayane
Äänestyksen voittaja.

2. Samurai Shodow - Mina Majikina 
Tää on mun yksiä lemppari pelihahmoja, tää on pakko tehä! En sitte tiiä, tuunko cossimaan koskaan, koska oon tämmönen pullero. Mutta aikeissa ois, jos tästä hoikistun ens kesään :'Dd


3. Soul Calibur 2 - Talim
Selasin tässä nettiä ja huomasin tuttuja hahmoja, mutta nimi ei kuullostanut tutulta. Noh, tiiän nettisivun jossa on tietoa näistä kaksintaistelupeleistä niin sieltä löyty tämä nimi, Soul Calibur. Tutkin tarkemmin hahmoja ja kuvia siitä pelistä niin perkele, tätähän on tullu pelailtua! Ja tässäkin on yks mun lempi hahmo, juuri tämä Talim ja myös Xiang ja Cass. Mutta kuitenkin suunnitelmissa on vain tämä Talim, en ole 100% varma, teenkö tämän, mutta mieli kyllä tekis tehä tää. 

Talim



4. Samurai Shodow - Nakoruru
Niin kaua, ku oon cosplaysta tienny, oon halunnut tän tehä, ja sen myös teenkin. Tai, ainakin näil näkymil aikosin tehä :Dd 


5. Soul Calibur 5- Viola
Kuva taitaa kertoo kaiken. Ihastuin tähän heti ensisilmäyksellä, niin haluun tehä tästä cossin <3 

Näist mun suunnitelmist varmaa hyvä jos ees puolet toteutuu :'Dd Vähän arvelen että aina keksin uuen tekosyyn, miksen voi tehä sitä. Ja nää kaikki oli nyt kaksintaistelupeleistä, sorry about that, mut nyt on ollu viime aikona semmone pelivimma et haluun pelata ja jajajajaja... Mutta kun en tiiä ketää kaveria, kellä olis näitä pelejä, eikä itellä oo pelikonetta millä pelata. Ah, tuli sitte mikä tahansa pelikone, toivosin et ees yks näistä peleistä asustais meillä <3

Noh, jokohan noi riittäs... Nää ois mulla siis nyt mielessä, jotka tuun tekemään (paino sanalla ehkä)

Mut joskos riittäs tälle illalle... Ötyä <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti