keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Gazetteeee!!! + cossaamista

VAROITUS! Tämä kirjotus ei liity (suurimmaks osaks) cossaamiseen. Mut pakko saaha kirjotettua D:

Siis. Jumalauta. Perjantaina mä lähen Anun kaa JUNALLA HELSINKIIN. Ei saatana. Miten mää kestän D: Siis, ei Anussa oo mitään vikaa, mut siis JUNALLA. Mä en oo koskaa junassa kulkenu ni se jännittää, et mite pärjään. Mut enemmän jännittää se, et mä meen HELSINKIIN, yhden kaverin kanssa. Voi helvetti oikeesti D: Mä varmaa eksyn siellä tai jotain. Jos musta ei kuulu tiistaihi mennessä, soittakaa hätänumeroon, ko sillo oon hukassa D: Sori, raiskaan taas näit hymiöitä.

Ja mä en oo ees pakannu. En oo ees miettiny, mitä mä pistän sinne päälle D: Ehk paras tapa o va laittaa jotain vaatteita laukkuun ja sit Hesas miettiä et mitä valihen päälle. En khy tiiä, jaksanko korsettien kaa tapella siellä ku meinaa nyt olla aika kylmä. Mut sitte, ihmiset näkee mun pallomahan. Molempi pahempi.

Huhhahhei. Oon aika varmaa kuset housus 24/7 siellä, saa nähä, toivottavasti ahistuskohtauksia ei tuu sitt siellä D: Se pilais koko homman. Tai sit jos nyt sairastusin mahatautiin, ku isä on nyt sitä sairastellu.



Jospa nyt riittäs. Puhutaampa taas cossaamisesta.

Kävin tänään kirpparilla kahtelemassa mun Saber cossia varten kenkiä. Löytyhän siel vaik kui monet, mut suurimmaks osaks maksovat 25e. Joo, ei. Mutta tyydyin näihin euron kenkiin, jotka oikeestaan on ihan hyvät. Näissä oli vaan soljet sivussa, mutta nätisti ne sain ratkottua irti.


Kirppikseltä löydetyt vähän kuluneet euron kengät. Korot ei oo just niinku siinä, mut khy kait nää ny menee? Ja kun euron kengät ni ei oo suuri vaara vaikka jokin meniski pielee et ei onnistu :'Dd

Kengät purku-urakan aikana. 

Ja tämmöset kenkulit niistä sitte tuli. Nyt pittää oottaa et saan ostettua jostai nahka/vinyylimaalia (ehk ennemmin vinyyli, koska nää on tekonahka kengät) ja maalinki saan ostettua ehkä huomenna? Voin jonkinlaisen  "tutoriaalin" tapasen sitte värkätä siit ku teen näitä. Ja noihi pitäs remmit tehä tohon nilkan eteen. Hmm, ois sittekki pitänyt Filia torilta ostaa se nahka pala :D

Niin ja sitte Filia torilta ostin (yllätys yllätys) kangasta! Joo, tiiän, oon nyt facessa tuskaillu sitä kui pitäs päästä eroon nuist vanhoista enne ku ostan yhtää uutta... Mutta ku! Löyty sopivia kankaita Mina Majikina cossiin :c Älkää syökö mua. Ja aattelin et voisin tehä semmosen Chample pehmon (Minan kaveri) jos löyän siihen sopivat kankaat. Tekiskö tuon Champlen semmosesta turri kankaasta? Paitsi toi lätsä ja housut tekis normi kankaasta. Noh, en tiiä. Teen jos teen ja jos en tee ni on tekemättä. 



Rääääyyyhhhh!
Pitäs alkaa alotteleen tekeen ne Zeldan koruthommelit. Meninki lupaamaan et voin tehä D: 



Ja pitäs saaha toi mun Midnaki tehtyä. Mut eteenpäi en pääse, enne ku saan ostettua kangasmaaleja. Minä en perkele niitä yksityis kohtia ala kankaasta väkertää, mulla on siinä hommassa niin lyhyt pinna et huhhuh. Pitäs tehä sitä ja tätä ja tota ja jotain ja niin pois päin näimpäs tehtäisiinkin joopa joo juu näin kyllä tehdäänkin niin. Tota ois voinu jatkaa vaikka kui pitkää mut te että ois jaksaneet lukee niitä :'Dd Mutta takas asiaan. Pitäs tuo viittakin tehä valmiiksi, et ei muutako maalit niskaan ja sillä selvä. Voisin khy oikeestaan mennä heti tekeen ku tästä lähen, kun saan kirjotettua postauksen loppuun, vaik mulla ei oo khy enää mitään sanottavaa.

Tähän muuten vielä. Voittako vertailla näyttelemistä ja cossaamista? Kyllä, ne periaatteessa on sama asia, kun cossaamisessa, me näytellään henkilöitä, jotka on jossai sarjiksessa. Mut sitte, ne jotka harrastaa cosplayta kotona metikössä ja ottavat kuvia, niin eihä siin oo oike mtn näyttelemistä? (minun ajatus näyttelemisestä: sanasta sanaan kaikki vihkoon kirjotettu pitää osata ulkoa, ja tehä juuri niin ja näin tuohon ja tuohon aikaan) ei niitä oikein mun mielestä voi verrata. Vai voiko?

 Issee meinas et ne on sama asia, kun hän yritti mua houkutella Retéen näyttelemään, mutku mua ei innosta se osa siinä :c Oisin joku 10 vuotias pikkutyttö... Hei, mua luullan 30 vuotiaaks, mite mä muka näyttelisin 10 vuotiasta? Ja enhä mä ees osaa näytellä. Oon iha paska siinä. En muista vuorosanoja ollenkaan.

Taas aihe meni ohi cossaamisen, mut tuli tämmönen mieleen niin aattelin teiltä kysyä sitä.

Mutta, jos minä nyt liukenisin tästä sinne mun huoneeseen ompelemaan.

Kerrompa vielä, multa löyty kankaan Ayaneen, mut minä perkele tohelo menin sohimaan saksien kanssa ni se kangas oli sit siinä. Joopa joo, empä sitte siitä tee sitä.

Nyt töihin. Moikka ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti