tiistai 4. helmikuuta 2014

todellakitodellakitodellakitodellakitodellaki...

Todellakitodellaki joo joo nyt vittu se turpa kii.

Tässä nyt kaks viikkoo elän/oon eläny kinkkukolmioleivilä ja kananuudeleilla (viikonloppua lukuun ottamatta) ja aijjaij jumalauta kananuudelut on hyviä!

OK, ei ollut se tärkein asia. Kuitesnin.

Sain tässä viime viikonloppuna valmiiks mun Cul cossin! Hurraa huuto \o/ Takista laitoinkin jo aikaisemmin kuvaa, mut laitan kuitenkin kuvaa takin kanssa:

 
Sukkia ja housuja en ole siis itse tehnyt, mutta nekin teen itse tässä jossain vaiheessa.
 
Ja lisää uutisia. Tässä on nyt suuntana (näillä näkymin) Kitacon, Desucon, Kokkocon, Tracon ja Chibicon. Kitacon on tässä ens kuun alussa. Jaa mennäämpä niitten  cossi suunnitelmiin:
 
Kitacon

Kitaconiin mulla on tulossa joko Cul tai Sonika, epäilen khyllä että Cul koska en varmaan kerkee tehä kahta cossia alta kuukauessa (ja viel ko helmikuu on lyhyempi kuukausi) et varmaan tulee sinne Cul


Toiselle päivälle on tulossa..... kerron sen teille huomenna c; mehmeh, ihan vaa mun kaverin kiusaks en haluu viel kertoa sitä XD voi khy olla et se listii mut enne Kitaa mutta mutta... :D

Desucon
JUmalauta, mä en oo ees suunnitellu mitä laitan Desuun! Perrrrrrkele pittää alkaa sitä suunnittelemaan......

Kokkocon

Nää mun conit menee aikalailla syksyn/talven puolelle .__. Kuitesnin. Mulla pikkusiskon kanssa olis tulossa paricossi ja sisko houkutteli mut joko Tokyo Mew Mew tai Puella Magi Madoka Magica (vai mite se kirjotetaan XD) niin valihin sitten sen viimesen koska ne puvut on mun mielestä nätimpiä :D pikkusisko Luka halus olla Madoka (koska pinkit hiukset) niin itse sitten valitsin Mamin. En ole kyseistä sarjaa kahtonut, mutta vois sitäkin katsella tässä syksyyn mennessä :D Sitä vaan mietin et mite mä toteutan ton. Nooh, siihen on vielä aikaa joten enköhän jotain keksi....


 Tracon

Mulla ei taijja olla mitään hajua tästäkään että mitä tänne laitan .__. laitan ehk ne cossit jotka onnistuu parhaiten, ehk vois Mamin laittaa toiselle päivälle. Toiselle päivälle ehkä sitten Sonika. Vittu, miks mä en oo vuoden odotetuinta conia suunnitellu yhtään?? Tuolloin saattais Tampere olla tälleen näi btw lähempänä jos nyt pääsen mun hamuamaan opiskelupaikkaan :D

Chibicon

Tästä oo ees tietoa tuleeko Chibiä koska en oo kuullu tästä mitään. Kuitenkin, jos tää nyt tulee niin meillä olis ryhmä cossi meidän Mimeloidien kanssa, että laitettaisiin Vocaloidit päälle. siitä en sitten tiiä et minkä Vocaloidin päälle pistän, koska Sonika, Cul ja Miku ois mun mieluisat hahmot että.... :D Ehk varmaan Culin laitan.



Siinä nyt ois suunnitelmia tälle vuojelle. Kyllä kyllä, tiedän, mun ei pitäis suunnitella mitään koska aina ne suunnitelmat muuttuu :D Mitähän kaikkee mä suunnittelinkaan tälle vuojelle? sen varmaan näkisin ku jaksaisin klikata pari kertaa et pääsen kahtoo mun cossi suunnitelmia xD

Mutta, tälläistä tällä kertaa, olkaa ihmisiksi!

~Miriimi~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti