sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Paljon asiaa(ko)

No en ny tiiä onko nii paljoo asiaa. Mut kuitesni. En muista, ilmoitinko jo, mutta mie sain viime viikolla mun Miku cossin valmiiks! Jee! Pistän kuvia sitte ko saan peruukin haltuuni, koska unohin ne klipsit mun kämpille. Se on _perseestä_ mutta khy toi menee :D Ja tuotatin sillä nosebleedin Lenille xD Haha.



Mutta, otetaan jo seuraava asia, kerron Mikusta enemmän kun laitan kuvia. Mutta, nyt viikonlopun projektina on ollut Vocaloidin Cul. OK, mulla ei oo kaikkia kankaita, joten sen tekeminen tyssäs nyt tähän. Kuitenkin, sain sen takin valmiiksi! Jee! Se ei mun mielest näytä yhtää siltä ko pitäs mutta saa luvan kelvata, uhrasin siihen kokonaiset kaksipäivää. Mitään kankaistakaan en ostanut uutena, et kaikki oli niitä mitä kaapeista löyty :D Laatu on taas jotain♥

näyttääpä vammaselta.
 
 

Miks mulla tulee mielee joku merirosvo tosta? Dont know. Kuitesni, meinas moneen kertaa mennä hermot noitte helman ja ton kuvion ja ton mikä toi punane juttu ny onkaan :D enigeis. Ja toi käsijuttupaska puuttuu. koska ei ole valkoista.

OK, mun ei pitäs suunnitella ollenkaan mitään tulevan vuoden cosseja. Oliko Cul suunnitelmissa? öööö... Ei. Mutta ihastuin tähän ja tietenki se oli pakko tehä :D Niin, ja takin teurastin mun Akatsuki kaavusta. mehmeh, sen tarina on nyt ohi ja sillä alkaa uusi elämä. Ok, tost tuli ehk vähä liian lyhyt... Ihan sama xD


Hoo, mutta mutta! Huomenna mulla alakaapi TETti ja oon kangaskaupassa tetissä! Mehmeh, pääsen hypisteleen kankaita et mitkä passais mihinkin c: ok, pitää mun töitäki tehä c; Jännittää hiukan, ko en sais pitää kulmakorua siellä .__. ugu toi varmasti menee umpeen. Jos häivekoru menis työnantajalla läpi... Koska minähän en luovu tosta mussukasta ;__;

Jaa-a, menikö taas ohi aiheen.

Kuitesni, seuraava cossi jonka aikoisin tehdä Culin jälkeen olis Sonika. Mietin vain, mistä noi tähtipentagrammit teen tuohon. Kuitenki, tän aikoisin tehdä sitten. Culin jälkeen jossain vaiheessa. Olisin jo aloittanut sen, mutta huomasin et toi mun keltanen on liian vaalea tähän. eli pitää ostaa uus.

 
 
Niin joo... Kitacon cossit. Sinne meinasin laittaa Lady Cielin ja Mikuon (oma versio). Öhmöhm, en oo Lady Cielin kankaita vielä tilannutkaan, samalla tilaisin Servant of Evilin Rin ja Append Mikuun kankaita. Musta khy tuntuu et mä en tuu saamaan Lady cieliä sinne valmiiks. Mikuo on valmis mut se on ihan homon näköne et sitä en khy sinne laita.
 
Ja coniin on kuukaus aikaa. Tässä Gumin kanssa juteltiin kaikkien tuntemassa naamapalmukirjassa että laitettas molemmat Vocaloidit lauantaina päälle. Ok, kelpaa, mutta, minkä mä laittasin? Miku, Sonika ja Cul olis sitte vaihtoehtoina siinä. JOs siis saan kaksi viimeistä onnistumaan. Mikua en mielellään laita koska se on hanurista XD joo kaikki mun cossit on aika hanurista.
 
Mulla ei taaskaa sillee järellistä asiaa ollu. No, paitsi toi et sain Culin takin valmiiks.
 
Jäi muuten Mime bloggeriin kirjottamatta viime viikonloppuna kun Len ja Luka tuli meille ja tehtiin cosseja. Silloin sain mun Mikunkin valmiiksi.
 
Eipä sen enempiä mulla, kirjoittelen tässä jossain vaiheessa siitä Mikusta parin kuvan kera, paremmat photoshootit sitten paremmalla ajalla ~~
 
~Miriimi~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti