lauantai 22. helmikuuta 2014

anteeks mitä?

siis mitä? mulla huimat 10 lukijaa! hurraa :D Niin montaa ees kiinnostaa mitä paskaa mää tääl jauhan. Vois jotain mielenkiintoista keksiä sen kunniaksi.

Why is it so hard to find someone
Who cares about you?

Mut jaa, mulla nyt ei ollut oikeastaan _mitään_ oikeaa asiaa. Ainakaan cosplayhin liittyvää. Oon valvonu koko yön koska nukkumatti tais unohtaa meijjä talon. oon sit päristelly täällä koko yön. Hinnottelin kirppis tavaroita, kuuntelin musiikkia, piirsin, lakkasin kynnet.

No more, I just can't live here

Ai perkele kynsistä mieleheni tuli, nää mubn kynnet on perkeleen lyhyet .__. muistan ko vuos sitte mulla oli semmoset 3-4cm pitkät kynnet. Ah haluun ne takas ;___; nyt koittaa kasvattaa....
 
In this time are we loving
Or do we sit here wondering
Why this world isn’t turning round
It’s now or never

Joo jaan nyt tässä mun ajatuksia päivän mittaa tähän samaan postaukseen, koska ihmiset on varmaan jo kyllästyneet mun yöllisiin pölinöihin lärvissä.

All I want is a little of
The good life

Mutta, mamman pikku Mimeloid lapsoseni tanssii tänään tanssi katselmuksessa/kilpailussa!♥ itse en sinne nyt siis mene koska yrgh.

All this pain, take my life and make it yours

ugalabugala. Hörppy rodeota (pakko pysyy koko päivä hereillä et ens yönä nukkusin) Kello on siis nytten 6.31 et iha hyvi voisin vaik tunnin nukkua mut nääh, mitä suotta, sitä pitäs kohta kuitenkin herätä.

Let me inside, let me get close to you

Mutta hei! Oon jotain cossi juttujakin tehnyt tässä välissä! Tein mun Lady Cieliä :D Pinkki mekko on melkein valmis, valkosta hametta en oo alottanutkaan. Mutta, se ei tunnu kovin vaikealta, että eiköhän toi onnistu. Pitäis khyllä alkaa tekeen sitä, uhrais tämän päivän siihen.

It's not too late, it's never too late

Nami nami, tuli muuten tänä aamuna oksennettuakin. Ah, just ku sai hyvän mansikka kuppikakku teen juotua ni samantein oksentamaan♥

I will not die, I'll wait here for you
I feel alive, when you're beside me
I will not die, I'll wait here for you
In my time of dying
 
Kyllä, oon tekemässä kuolemaa täällä. 

Saatana ko tuntuu et silmät seisoo päässä ristissä. Köhköh. Niin, ja mää popitan tässä samalla ko lahnailen tässä, joten arvaako kukaan ketä bändiä kuuntelen? :D mehmeh

I swear I never meant to let it die
I just don't care about you anymore

Edes laiskoja isseen kanssa? Issee on seinän toisella puolella ja me jutellaan facen kautta :D tosin, issee laitto mulle pari kuvaa jotka voisin piirtää. Jee :D

You made it
You played it
Your shit is overrated

Kello on nyt 16.15.. Nukuin tossa keskel päivää tunnin parin päikkärit, kunnes Iida soitti mulle ja ilmotti oulasista et ei jatkoon päässeet, mutta lehtijuttu tulee. Kiva :)

tää nyt oli tämmönen paskan jauhanta postaus. Jätän nyt teijjät rauhaan :D

~Miriimi~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti