sunnuntai 8. joulukuuta 2013

Täällä näin teen kuolemaa x__x

Joo-o. Oon sairasvuoteella... kolmatta päivää? oon niistäny varmaa aivot iha kuiviksi, ja siltä khy näyttääki. Ajatus ei kule ollenkaan. Ja anteeksi rakkaat ihmiset, en oo kirjotellu tänne ny vhä aikaa, mut ei oo tapahtunu mtn cosplayhin liittyvää... Paítsi Mimeloidien ensiesiintyminen! Me ei khy pukuja saatu sinne valmiiksi joten meil oli sitte kauluspaijjat, kravaatit ja vekkihameet. Tosin, Kimillä oli housut, hän ei välttämättä halunnut hametta laittaa päälle :D

Mutta joo. Puhun sitte vaikka tosta tanssista ku en cosplaysta oikein voi puhua.

Tosiaan, meil on Iidan, Emman, Kimin ja Millan (ja toisen Millan?) kanssa tanssi ryhmä, josa me tanssitaan siis näitä Vocaloid biisejä, joitaki muunnetaan et kaikille sopii jne jne jne. Meillä oli siis meijjän ensiesiintyminen Oulaisissa kutosluokkalaisten Päihteettömälle Porukalle itsenäisyyspäivä juhlassa. Tanssi meni khy aika perseestä jos suoraan sanotaan :D Caramelldancenissa kahes peräkkäises kohtaa tyypit tanssi eritavalla ku mie .__. tai sitte jossain tullu informaatio katkos :D En pysty ees kahtoo niit kahta kohtaa ollenkaa siit videolt ku häpeen ni perkeleesti sitä .__.

Mut niin, siel oli siis esiintymässä vain minä, Iida, Emma ja Kimi koska Millat ei päässeet (ja jos en väärin muista niin toinen Milla ei ollu ees kiinnostunu koko tanssista mut aiko tulla meijjä ryhmäcossiin? jotain sinne päin)

Huomas khy et moni (tai ainaki minä) oli stressaantunu siit tanssista ko päivää ennen jokasen kaa piti riiellä .__. noh, saatiin kuitenki sovittua just ennen sitä tanssia. hyvä kuitenki c:

Siel oli sitte jotain muutaki ohjelmaa, oli tietovisa (suomesta tietenkin koska itsenäisyyspäivä) niin tultiin jaetulla sijalla ykkösiks ^^^nojoo, me oltiin porukan vanhimmat :DD

Jumalauta pitää sit koko aja köhiä .__. rintakehä perkeleen kipee.

Mut niin, en hirveesti jaksa nyt hölistä tässä, ku haluun nukkumaan x__x aattelin et nyt kirjotan jotain tekstiä ku laitan sen videon tänne. Ja videon lataamisessa kesti... 7h? jotain siihe suuntaa.

Nyt tää paska ei anna mun sitä videota laittaa tänne .__. whata fuu.

Noh, tässä kuitenki linkki:

.
.
.
.
.

mitä helvettiä tää ny herjaa. Tää ei anna ees linkata sitä koko videota .__.

https://www.youtube.com/watch?v=U2SM7GgfpIU

Hoh saimpas!

Ilmotkaa jos toi ei näy~~ Jaa ihana ku toi on tommonen  punanen c: noh, Iida laittaa jossain vaiheessa sitte häne kamerallaa otetun videon juutubeen ni siin on varmaa parempi laatu. Yhteis kuvaakaan en saa ny tähän ladattuu koska kamerasta akku tyhjä ja en jaksa oottaa huomiseen <.< ja muutenki mun kameran laatu ihan kuraa.

Uskokaa tai älkää muute, me ollaan tota tanssia harjoteltu yhessä enne tota esitystä oisko... kerran? siel paikan päällä sit pari kertaa. (tai mie treenasin paikan päällä puoltoista kertaa, ko mun Miku peruukki ei meinannu pysyä päässä <.< mut sain sen kuitenki sit pysyyn et se pysy koko loppu illan päässä)

Sitte ku kaikki ohjelma oli ohi ni me vaa randomisti tanssittiin sit siel ko siel oli joku disco :DD Oh, ku tuli Gangnam style (kirjotinko oikein?) ni me lähettii sit iha läpällä toho lavalle tanssii sitä xDDD

Puvuista sitten jotain. Kaikki on siis ostettu kirppareilta/kaupasta paitsi mun hameen tein itte ja muokkasin omat kenkulit (niis oli niittejä) koko illan aikana vaa yks rottaniitti lähti irti. Niin ja se mun hame... Se oli jotain.. Sanoin kuvaamatonta.. Niin lyhyt x__x ostin 2 mustat farkut et tekisin minishortsit mut sit ekat oli liian pienet ja toisilla sitte ni löysin mun kaapista sopivan kokoset ni ny on yhet mustat farkut tyhjänpanttina tuol kaapisa .__.

tälleen btw. tos videos ku kahtoo ni näyttää ku mull ois mummo housut jalassa .__. läskit <3 ja noi mun sukat ei pysyny kunnol ylläällä... .__. ja mä onnistuin rikkoon neki enne esitystä <3 :DD

Mutta itse esitykseen. Olen ihan tyytyväinen ku miettii et meil oli 2vk aikaa treenata sitä .__. No ok, välil tuli black out, varsinki tossa viimosessa cx ugh.

Tästä tuli nyt kuvaton postaus... Sorry about that.

Mut heei, keksin lisää soposteltavaa! Oon siis alottanu Miku cossin teon c: joo, mää joskus vannotin itelle etten siihe huraha mutta... Syytän siitä siskoani. Ja Rin ja Len on ihania ;___; haluun joskus cossia Riniä ja sit hommaan ittelle miehen joka cossii Leniä ja sit otettas pusu kuvia ;3; noh saaha sitä haaveilla.
Miku cossia oon siis saanu sen verta et sitä paitaa oon alottanut ja sitte hameen oon tehnyt. Se vain et se hame tuntuu hiukan istolta siit vyötärölantiomikäliekohtasenytolikaan. Mut järki ei sillo sanonu et oota et pääset kauppaan ja haet vetoketjun ._. noo, lisään sen sitte josai vaiheesa ~~
Ja siit paijjasta tuli öh, vähä pieni... Tai siis se etu osa. Tissit ei taho mahtua siihe .__. leikkasin jonku random palan sitte et laitan siihe kainalon alle mut siit tuli aika... inhottavan näkönen. joten ei auta ku leikata uuet palat <.<

Mut ei perkele. Nyt nukkumaan. Vaik mull ei oo huomen mihinkää lähtö ko sairastelen kotona, en viitti lähtee ollenkaa viel Rauskiin .__.

Niin ja jos joku ei tunnistanu niin olin tosa videosa toi Miku peruukilla heiluva . 3 . loput saatta sit arvuutella et kuka oli kuka.


En voinut vastustaa kiusausta.

Öitä nyt kaikille <3 Miriimi kiittää ja kuittaa ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti