maanantai 16. joulukuuta 2013

Wuhuu!

Osaan joo keksiä otsikoita, mutta mutta. En oo saanu mitään cossi juttuja aikaseksi... Tetti alkoi tänään (Taas?!) mutta, halusin vain tulla ilmoittamaan että mun peruukki ON TULLUT! Piti sitte heti ekana laittaa ebayhyn myyjälle viestiä et ehtikö se jo postittaa mulle uuden wigun, ku tätä oottelin jotain 2kk... .__. Saa nähä, joudunko maksaan palautus postit vai mit häh... Tai voisin senki ostaa, ko tää on niin ihanan pitkä <3 Ja mun pitäs leikata tätä ;___; Neijj....

Noh, heti ekana tietenkin ilmotin sille myyjälle, sitte pistin peruukin päähä, napsin kuvia, laitoin Vocaloidia soimaan ja alkoin tanssimaan ^____^ hoho xD

Mutta, pistämpä pari kuvaa kyseisestä peruukista






Joo tommosia IHQ D44 kuvia x33 Mut tää on vaa ihana <3 ignooratkaa paskanen peili.

Jaaa laitetaampa samalla mun Miku  peruukki& esiintymis asu, joka mulla oli sillo pari viikkoo takaperin torstaina itsenäisyyspäivä juhlassa (en muista laitoinko tänne kuvaa siitä)


Uh, yhtä komeana kuin aina. Kauheissa disco höyryissä.  Kiitos kuvasta Iida!

Mää nyt täällä lahnailen mun wigu päässä ja kuuntelen Vocaloideja .__.

Laitetaampa tähän päivän biisi:

 
 
 
No jos nyt vhä aikaa lagais tässä ja sit alkais nukkumaan...
 
Moikka ~~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti