sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Chibicoooon!!

Chibicon tuli ja meni ja oli mukavaa :) se vain, että rantasandaaleilla ei ollu kiva kävellä koko päivää. Ja nyt on nilkat kipeenä. Mut arvatkaa mitä! Flunssaa en kumminkaan saanut :'DD Vaik käytiin ulkona subissa syömässä. ja mulla meni siellä about... 55e? ei mulla khy sen enempää ollutkaan :D Ja oli ihana nähdä ihania ihmisiä <3 Satu, Viivi, Anniina, Iida ymsyms... Ja tietenkin Milla <3 (molemmat xD)

Mutta, niin. Kerrompa hiukan päivästä. Heräsin siin 7 aikaan ja ekana söin ja alkoin laittaa mun cossia päälle. Sitte oottelinkin että Milla tulis kun hän tuli meijjän kyyillä sinne. Kun Milla saapui, ruettiin värkkään sen peruukkia häne päähän :D

Mutta, matka meni sit siin et katoin kännykällä Sword art onlinea ja olin facebookissa, ja jutusteltiin isän ja Millan kanssa.

Conipaikalla meijjän Milla sit ootteliki jo meitä, ko mulla oli hänen lippu :D meinas et jos oltas tultu vähääkää myöhemmin ni musta ois tullu pataa. Jee! (sori oon sit huono kirjottaa semmosia pitkiä juttuja, mut ku ei tähä mennes oo tapahtunu mtn mainetsimisen arvoista (olipa vaikea sana))

Ekana tietenki tungettiin kaikki samaan vessan koppiin ja alettii laittaa cossit sit loppuun siellä päälle. Ekana etittii se yks mun kamojen ostaja (anteeks jos te ostajat tätä luette, en muista teijjän kaikkien nimiä Dx) ja alettiin kiertää urumin yms pöytiä. Ekana taijjettii ostaa 5 pakettia mansikka pockyja Millan kaa puoliks ja mansikka ramunen ittelle, josta kumminkin Milla joi puolet :D (saatta sit arvuutella välillä et kummasta Millasta mä puhun)

Kierrettiin taidekuja josta ostin yhden vaivaisen Saber figun ~~

Sit aikalailla me vaa lahnailtiin siellä ja otettiin kuvia.

 Alotetaan vaikka mun kaveri porukasta:
 Emma, mihi vittuu sää katot? Mutta niin, Milla (K) Legend of Zelda Skyward Sword Goddes
 Emma. Inuyasha
 Milla (V) Naruto Deidara
Iida (sori en muista hahmoa xD)

Loput sitten muuta kansaa:


Tää oli mun suosikki! :33 


Tää oli kans mun suosikki, toi proppi x__x



Väkeä oli _paljon_ 

 Tästä respektiä tekiälle (Y) 



 Edward <3 




Satu kulta mussukka hani pöö hihhihihiihii <3 
Ah meijjän tapaaminen :'DD nähtiin ni oltiin sillai "ootko sä...? IIHAANAAA!!" ja hyökättiin halaan ja mulla lens peruukki päästä xD 

Kakashi <3 

Tää oli kans jotain upeeta x__x

Asuna ja alpakka <3

Enempää kuvia en sitte jaksakkaa latailla. Pistän mun faceen sitte loputkin. 

 No onnistupa tämä taas. Kunnon photoshoottia ei saatu aikaseks :D Mut tässä näkyy mun cossi. Ingooratkaa mun legginssit, en alasti viittiny hillua siellä ja muutenki oli aika vilponen :D 

Eikait siin sitte mitään, jatkettiin lahnailua ja sitte rupes ostajat soittelemaan, ni ramppasin sitte pitki koulua niitte ostajien luo. 

Osallistuin kans kisaan! Heh, ekat sanat mitä tuomarit sai suustaan ku tulin sinne ni "paljon paljasta pintaa...." :'DD Joo öh, tota noin... xD Mut eipä tuo mittään. SIjoittunut en kisassa, mut se oli jo ennalta arvattavaa, oli sen verra upeita pukuja kisassa. 

Kuva© Satu Rautio
Tässä koko kisa kaarti. Se mun lemppari (sori en hahmon nimee tiiä) ja Death Notesta L jäi ny vähä sivuun mutta kuitenkin. Tästä siis sijoittuivat 1. tuo pinkkipaitanen, valkohousuinen jonka hahmon nimee en tiiä, toiseksi tuli sen edessä oleva puna-mustapaitanen jonka myöskää hahmon nimeä en tiiä ja kolmanneksi tuli Amulet Heart Shugo Charasta. Kunnia maininnan sai tää mun lemppari, joka ei näy kuvassa kunnolla, mutta tuo vasemmalta ylärivistä. Ja Gingamaisimman puvun voitti (yllätys yllätys) Hopeanuoli.

Kiitos vielä tasapuolisesti kaikille ihanasta conista ♥ Seuraavaksi tavataan sitten Kitaconissa 22.2.14!



Niin, eli mulla olis nyt sitten seuraavana edessä Merijärven Manga kerho 15.11.. Silloin siis myös cossi päälle ja meen jakeleen pockyja ja mahdollisesti myös muita herkkuja kerholaisille :D Mut siihe en varta varte cossia tee viikossa, et taijjan laittaa ton Midna cossin jos se peruukki nyt ens viikoks tulis. 

Mutta, pitäis alkaa tekeen seuraavaa cossia Kitaconiin. Minkähän mä sinne tungen? Hmm. Mulla on näitä vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon, mutta nooh, jos tässä viikossa keksisin minkä teen ja alan töihin, on mulla semmonen jtn 3kk aikaa tehä c:

Mutta, nyt jos tässä ois ny tarpeeks tälle päivälle. 

Heippa, hyvää isänpäivää kaikille iseille ♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti