sunnuntai 6. heinäkuuta 2014

Kokkoconin suunnitelmat

Okei, alotan heti kirjottaa suunnitelmia Kokkoconiin (enää en ees yritä suunnitella lukkoon joitain cosseja puolen vuojen päähän)

Mutta nih. Oon aatellu että vetäis koko Kokkoconin Vocaloideissa. Mutta viel on vähän auki että mitkä Vocloidit ja mikä versio ja kummalle päivälle. Aika varma ois kuitenkin Servant of Evil Rin. Mut toinen on vähän auki vielä. VY2 Yuma kiinnostais, mut sitte... Meh. en tiiä. En tiiä onko ihmiset kyllästyny tähän mun blogin ko en hirveesti kirjottele (anteeksi, mulla on oikee elämä) . Mutta laitan nyt tähän kuitenkin hahmot ja puvut joita ite oon miettiny ni saatta sit kertoo minkä niistä haluaisitta nähdä Kokkoconissa tai muuten pidätte hahmosta/asusta. Ja tykkään kaikista näistä hahmoista mitä tähän listaan. Eli, aloitetaas:

Servant of Evil Rin.
Rinin tästä puvusta on varmaan miljoona eri versiota, mutta itse tykkään eniten tästä. Kankaat mulla on jo hommattu, peruukki ja kengät pitää vielä katella, ja noi ruusut ja pitsijutut myös. Kengät mulla ehkä on, riippuu päätänkö että laitanko keltaset vai mustat korkkarit. (jee tapetaan jalkoja ♥)
Tää on siis aikalailla sata varma, että tän teen Kokkoconiin.

 Mayu
Mä rakastan tota mekkoa ♥ tässä peruukki saattaa tuottaa harmaita hiuksia, ja kengät. Yh, aina kengät tekee cosseista vaikeita.

Yh en hirveesti osaa selittää että MIKSI mä haluisin cossia JUURI TÄTÄ hamoa.. Dx

SeeU
Kattokaa nyt sen söpöyttä! Toi puku ois niin sulonen ;3; Toi peruukki tulee olemaan mielenkiintoinen muokata, että saa noin tuuhean ja paksun näköiseks.

 Yukari Yuzuki
Pupunkorvahupparit♥ sillo ko tein sen Yoshinon niin ihastuin sen huppariin, koska pupunkorvat ♥ Ja tän värit on ihanat, ehkä hivenen yks toikkoset.

 Megpoid Gumi
Okei, siitä asti kun cosplaysta tiesin (ja vocaloideista) oon halunnu tän tehä. Kankaat olin ostanut jne, mutta kummasti ne kankaat meni muuhun tarkoitukseen :D Hattu mulla on kaapissa et sille en oo tehny mtn! (yh, nyt ku näin taas tän kuvan tuli sellanen "minä haluan minä haluan MINÄ HALUAN" :'D

Sonika
Hui, paljasta pintaa. Mutta niin. Tutkin kaikkia mahollisia Vocaloideja joskus vuonna keppi ja norsu, ni tää tuli vastaan. Piti se tietenkin muutama biisi kuunnella ja ai että! Ihastuin :D Okei, oon ihastunu tosi moneen Vocaloidiin, mutta kun yh! Tässä myös ihastuttaa värit. Okei, en oo keltasen ystävä, mutta se passaa mun mielestä tosi hyvin vihreiden hiuksien kanssa. En oo khyllä mikään muoti guru, mutta khy mie tiän mistä tykkään :D
 
tulipas pieni kuva
Vocaloid Append
Joku Vocaloid Append.. En osaa valita että kuka! Mulla on jo housut (voiko noita housuiks kutsua?)ja irtohihat jo ommeltuna. Ite oisin eniten ihastunut tästä MMD Circus Monster videosta keskimmäinen (Mew?) josta tuntuu että kukaan ei oo varma että kuka se on. Itse ainakin uskon (kuten monet muutkin) että Mew on kyseessä.
 
Alluring Secret Miku
Rakastan sitä biisiä. Ei juma, hyvä et en rupee itkeen. Ja pukuun: toi mekko on aivan älyihana ja helvetin vaikea. Hiukset tulee olemaan mielenkiintoinen värkätä. Ja sellasta normi Mikua en halua muutenkaan, koska mä en jostai syystä tykkää niist pitkistä ponin hännöistä Mikulla. Johtuukohan siitäkin kun omani on ni prkl takussa ja mahdoton harjata.
 
Screen shot on kaveri
Circus Monster Luka
Koska tykkään monimutkaisista cosseista! Tää tulee ehk olemaan monimutkaisin tähän mennessä (jos nyt tän teen..) Tästä ei kunnolla löytyny kuvaa googlesta joten piti ite screen shotata :'D
 
Ja muutenkin. Circus Monster on ihanin biisi minkä tiiän Vocaloidista. Lempi versiot on Luka (eng), Yuma ja Cul.
 
jalka tuli mekosta läpi... ok?
Cantarella Luka
Tän mekon alkuperää en tiedä, mutta yhessä Cantarella videos tämä oli (ja siitä samasta videosta shotti) Ja miksi tämä? Okei, monet varmaan huomannu et suurin osa näistä on mekkoja... muttakun tykkään mekoista! normi päivänä en halua ees käyttää mekkoja koska "ne ei sovi mun tyyliin". Niin cosplay on hyvä tekosyy että saa käyttää mekkoja. ja koska tykkään pitsistä. ♥ paljon pitsiä... Jes.
 
kiesus on pikkunen kuva....
Dragon Luka/Miku
Näistä mekoista mä tykkään! Oh, ihanat. Koska mustaa. Paljon mustaa. Ja röyhelöitä. Tylliä ja pitsiä. Ei juma, sekoan. Ja tykkään noista kiharoista hiuksista, varsinkin Mikun. Muutkin hahmot kiinnostaisi, kuten Haku ja Rin, mutta eniten oon Lukaan ja Mikuun ihastunu. Gumi on mielenkiintosen näkönen, mutta ei, ei mulle :D
 
törkeästi netistä
Synchronicity Miku
Koska erikoinen asu. Eh, näin illan mittaa meinaa väsy tulla eikä keksi kirjottamista :'D ´Mutta nih, tykkään tästä puvusta, ehkä (mielestäni) parhaimpia Mikun pukuja.
 
Voi ei, melkein unohin viel yhen:
Dark Woods Circus Miku
Oon ihastunu tohon mekkoon, sen yksityis kohtiin. Ja koska tykkään tosiaan biisistäkin.
 
 
 
Siin tuli nyt ainaki 13 eri pukua.. Juh siitä sitte pitäis valita, se yks koska Servant of Evil Rin on varma ellen taas vaiha cossi suunnitelmia. Mutta, kertokaa mielipiteitänne, että minkä haluaisitta nähdä, tai mikä muuten olisi hieno cossi jne. Muitakin hahmoja/pukuja saa ehottaa! Muutenki pitäis peruukit tilata, koska mulla ei oo ko Mikun takkuinen peruukki.
 
Ja mielipiteitä kaivataan! Joko tähän kommaamalla, tai sitten FB ~~
 
Kiitos ~~ Miriimi ~~

5 kommenttia:

  1. Ooooi, hienoja suunnitelmia! ^w^

    Vaikken mitä oletettavimmin kys. tapahtumaan ole tulossa, sanoisin silti, että Gumi, Cantarella(?)-Luka tai Alluring Secret-Miku c: Ainakin kuvamateriaalia haluaisin jostakusta näistä nähdä, sikäli mikäli en livenä pääse näkemään ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvia on aika varmasti tulossa conin jälkeen, ja mahdollisesti tulee kuvia teko vaiheestakin! :)

      Poista
    2. Mukava kuulla, jään odottamaan innolla! (:

      Poista
  2. Hui! niin paljon nättejä designejä!
    Itse tykkäisin SeeUsta, sen joku noista versioista tai sitten toi Gumi, kun kerta ilmeisesti sen haluat tehdä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haluaisin kaikki tehdä! :D Mutta ei kankaat/mielenkiinto riitä tehä montaa cossia kerralla :'D

      Poista