perjantai 9. tammikuuta 2015

uusi vuosi uudet kujeet

Nyt kun on ollu cosplayton muutaman kk, oon nyt päättänyt tehdä pienen listauksen _varmoista_ cosseista, jotka aijjon coni vuotena 2015 toteuttaa. Nämä on siis ns. pakolliset, (ryhmä cosplay, pitkään suunnitteilla jne..). Mut koska mähän en pidä puheita, vaan mennään suoraan asiaan.


Peter Pan - Helinä keiju
Mä en conia muista, mihin tän lupasin mutta ryhmä cossi ois kyseessä. Heh, mulle sanottii että mulle tää cossi passaa, koska mulla on kapee vyötärö ja levee beba. En nyt tiiä ottaakko vittuiluna vai täh :D Mekkoon mulla on kankaat kateltuna, tilaan ne tässä kohta puoliin kunhan vaan netti suostuisi toimimaan. Tässä cossissa taijjan olla eniten innoissani noista kengistä :D koska TUPSUT!  Jotain niin äly söpöä.  


Alice Madness Returns - Alice

Tätä oon kauan miettiny että cossaisin, mutta en oo "kehannut" kun en ollut pelannut kys. peliä. Pari kk sitten otin ihtee niskasta kii, ostin ja pelasin tätä. Jotain niin mielenvikaista, häiritsevää, vittumaista (oon yhtä kohtaa koittanu mennä läpi varmaan 563 kertaa) ja kaunista. En oo vielä pitkälle pelannut mutta kunhan aikaa on niin eiköhän Alice pääse seikkailemaan. Hyvä puoli on se että pelin ostin, ko osaa sitten tarkemmin tehä cossin (näkee pienetkin jutut tuossa). Kankaat mulla tähän löytyy jo ennestään, sukkahousut kyllä ostan, en rupee ite tekemään :D 


Frozen - Elsa (punk/gothic)

Ryhmä cossi myöskin. Kuvan lainasin netistä, oli lähin joka näyttää omalta visiolta jonka aijjon tehdä. Tarkoitus on siis tehdä musta mekko (tafti, organza, paljetti juttu) peruukkia meinasin ihan sitä Elsan omaa platina blondia. Omistan jo sen peruukin, mutta tonttuilessa aattona se kärsi vähän ja pitää stailata jne vähän. Meikkinä taas tosi tummat silmä meikit ja musta huulipuna. Piilareita kans mietin, että ne ois sit ihan vaalean siniset, tai sitten punaset. Sitä pitää vielä miettiä. Kankaat tilaan samalla kun Helinä keijuun tilaan. Mietin kans että paljettien sijaan laittaisi pyramidi niittejä (muovisia jotka ommellaan TAI metallisia jotka "niitataan" kiinni). Tässä samalla kyselin noista paljetti jutuista niin yksi ehdotti hologrammikangasta. Se ei muute ois huono idea. Tosin, haluan nähä livenä tätä kangasta että millaista se on, ennen kuin tuhlaan rahaa ja aikaa siihen. 



Mutta, jatkan kankaan metästystä ja pistän kankaat tilaukseen niin saan nämä ainakin aloittaa. Todennäkösesti mulle tulee tän vuoden puolelle lisää cossi suunnitelmia, mutta listasin nytte nämä varmat. 

Yöt ja uuet vuojet kaikille ~~

~Miriimi~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti