maanantai 7. huhtikuuta 2014

Kaappicossi photoshoot

Juups. Eli nyt on meil rauskissa "lanit" (kaikki kolme tyttöö läppäreiden kimpusa, ei kumminkaa peli lanit) joten aattelin täsä väliin tehä blogiin postausta mun kaappicossista, eli tydydydydydydydydy Sebastianista! Ja tietenkin, tungin yhel tytöl mun Ciel cossil :D

Eli, laitetaan niitä kuvia tulemaan;

noi hanskaaaaaaat. oli vhä liian isot tytölle.



 



Missäs se Ciel on? On tee aika!


gimme some more tea

oon laiska enkä jaksa kääntää. Mut joo, me "tanssittii"

mun hiukset vammaa joka kuvassa. perkele.
 
Okei, eli, cossissa, kaikki oli kaapista vedettyä. Siskolta lainasin knkiä. Hanskat on lainattu Zelda cossista. Takki lainattu Amu Hinamori cossista (jota en varmaa tuu koskaa saamaaan loppuun). Kauluspaita myöskin Amu Hinamorista, kravaatti rippijuhlista. Taskukello lainattu Edward Elric cossista. Liivi (joka ei varmaa näy misää kuvasa) on kaapista.  Housut kaapista (jotka on helen isot. mulla komee niittivyö oli pitämäs ne jalasa) Niin, hiukset on ihan omat. Kyllä, ihan tätä varten leikkasin mun ohtikseen lyhyen tupsun. Ja nyt vituttaa koko ajan se XD yh.

Okei, seuraavana sitten laitan Midna photoshootti kuvia, jotka otettiin viikko sitten. Vaikeutuu vhä tää kuvien siirto tietokoneelle ko ei oo niit USB johtoja, koska ne jäi kotia ko tulin rauskiin :D Niin, ja parista valmistuneesta cossista pitäisi myös laittaa kuvia... Niistä sitten photoshootit myöhemmin ~~

Jaa, pitäskö mun hölistä täsä jotain? Ei mull oikeestaa oo mtn mistä hölistä niin... Kuha vaan jauhan paskaa.

Nojaa, ei mulla taida olla muuta. Hellurei ihmiset ja epä-ihmiset ~~

~Miriimi~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti